HEERLIJK DUURT HET LANGST

Hier is het kopiëren van een bericht van Ton Westphal op zijn plaats. Want dit heeft alles te maken met No Nonsense Consultancy…

Ton Westphal + No Nonsense ++

Doorgaan, doorgaan, doorgaan. Dat geldt voor ons allemaal, ongeacht wat er gebeurt. En ja, ik realiseer me dat het gekke tijden zijn. Nog nooit meegemaakt, en dan bedoel ik niet slechts mijzelf. De geschiedenis kent zeker precedenten, maar daar moet je dan wel behoorlijk voor open staan. Er even de tijd voor nemen. Ook eens een boek lezen, en niet alleen naar RTL kijken als je op de bank zit met je spreekwoordelijke zak chips.

Adjiedj Bakas is één van de mensen die het door heeft. Ik ben blij dat we niet toevallig juist hem als gastspreker hadden op de viering van het 25-jarig bestaan van No Nonsense Consultancy. Net weer een filmpje online gezet, met hém in de hoofdrol in Riethoven, bij NNC.

Zelf heb ik tijdens die bijeenkomst verleden, heden en toekomst van No Nonsense Consultancy geschetst. Van 1989 tot 2014 en dus vooral hierna… Ooit gedacht…

View original post 314 woorden meer

Wat vindt u eigenlijk zelf? (Niet bedoeld voor sollicitaties.)

